Page 3 of 62 FirstFirst 12345 13 53 ... LastLast
Results 31 to 45 of 919

Thread: Jennifer Lopez Download Images 

  •  

    Jennifer Lopez

    Date of Birth
    24 July 1969, The Bronx, New York, USA

    Height
    5' 4" (1.64 m)

    Mini Biography
    Jennifer was born on July 24, 1969, in the Castle Hill section of the Bronx. Her father, David, was a computer technician. Her mother, Guadalupe, taught kindergarten. Jennifer is the middle of three daughters. Her elder sister, Leslie, is a housewife who sings opera. Her younger sister, Lynda, is a DJ on New York's WKTU, a VH1 VJ, and a morning news show correspondent on New York's Channel 11. Jennifer's parents were born in Puerto Rico, but did not meet until both came to America. Her mother's parents were Europeans who settled in Puerto Rico. She says that it was her parents' work ethic that made a difference in her life. Jennifer took singing and dancing lessons from age 5. She attended 12 years of Catholic school, including an all-girl high school. She played softball and tennis in high school and was a gymnast.

    After high school, she briefly worked in a law office. During this time, she continued dance classes at night. At 18, she left home because her mother was scared by her decision to pursue show business. With casting on "In Living Color" (1990) in 1990, she moved to L.A., but initially hated it. Finally her boy friend, David Cruz, moved to be with her there and she learned to accept her new environment. Her career took off from her "Living Color" stint and reached new peaks with her portrayal of slain Latino singer Selena (1997).
     

    1. #31
      Alpha_Speedy
      Guest
      awesome

    2. #32
      dope_Dog
      Guest
      THAT IS TH3 AWSOM3

    3. #33
      Captain Banana
      Guest
      damn dood.........we need more ppl like u in tis world

      ...great post!

    4. #34
      rodajc
      Guest
      I think it's impossible to find a better post for lopez pics.

    5. #35
      GregToR
      Guest
      thx mate, awesome post!

    6. #36
      Member
      Joined
      14 Feb 2004
      Location
      Germany
      Posts
      437
      Images
      0
      Thanked
      8
      Very nice pics from a nery nice girl. Thx.

    7. Thanked by 1 user: dbvegeta39

    8. #37
      Elite Member IhatemyISP's Avatar
      Joined
      29 Jun 2003
      Location
      /dev/null
      Posts
      2,312
      Images
      25,446
      Thanked
      2,381
      Top note post!

      I love me some Jennifer Lopez!

      Cheers

      mmmm, gotta love DOCSIS 3

    9. Thanked by 1 user: dbvegeta39

    10. #38
      keit
      Guest
      Very very nice pics thx man

      She's very pretty JLo :thumbs:

    11. #39
      Elite Member
      Joined
      25 Jan 2005
      Location
      in a can
      Posts
      2,581
      Images
      14,358
      Thanked
      1,073
      hmm i think she was hotter on the: This is me, then album. than on her new: Rebirth album

    12. Thanked by 1 user: dbvegeta39

    13. #40
      Banned
      Joined
      19 Dec 2004
      Location
      me, myself, & I
      Posts
      12,428
      Images
      501,323
      Thanked
      74,140
      I don't think J.Lo is as sexy as she use to be. She's still pretty just not as sexy.

    14. Thanked by 1 user: dbvegeta39

    15. #41
      Elite Prospect
      Joined
      16 Dec 2003
      Location
      CanaDAAA
      Posts
      2,630
      Images
      102,719
      Thanked
      6,243
      thanks for the pics posters...and yeah i thinnk that she is sososos hot

    16. Thanked by 1 user: dbvegeta39

    17. #42
      Private Member
      Joined
      23 Feb 2005
      Location
      /dev/null
      Posts
      338
      Images
      3,096
      Thanked
      338
      Her looks are IMO much better than her music.

    18. Thanked by 1 user: dbvegeta39

    19. #43
      Sponsor
      Joined
      15 Aug 2002
      Location
      Holland
      Posts
      3,027
      Images
      51,598
      Thanked
      12,111
      JLO is still one of the hottest girls alive!!

    20. Thanked by 1 user: dbvegeta39

    21. #44
      Member
      Joined
      16 Aug 2002
      Location
      FL
      Posts
      74
      Images
      63
      Thanked
      34
      damn, nice shot. theres gotta be more of pics from this even

    22. Thanked by 1 user: dbvegeta39

    23. #45
      Member
      Joined
      29 Jul 2003
      Location
      Norwich
      Posts
      462
      Images
      173
      Thanked
      83
      She's so attractive, thanks alot

    24. Thanked by 1 user: dbvegeta39

    Page 3 of 62 FirstFirst 12345 13 53 ... LastLast

    Posting Permissions