Studio: Aktuell Rapport
Cast: Dora Venter (as Claudia Wennström), Alexandra Hjort, Ingrid Swede, Aya Nielsen, Nicole, Kristina
Genres: All Sex, Masturbation, Lesby, Toys, Oral
Video language: German

Vad svenska tjejer egentligen fantiserar om!KÀra dagbok. I mitt unga liv har jag upptÀckt att sex Àr det bÀsta som finns. TÀnk om mina kompisar visste att jag brukar smygtitta pÄ dem nÀr de Àlskar. Det gör mig sÄ oerhört upphetsad och sÄ vÄt att det inte ens Àr nÄgon idé att anvÀnda trosor. HÀromdagen blev jag tagen av en polis, och tagen och tagen! Jag strippade lÄngsamt tills min unga kropp gjorde honom helt galen. Mina lÀppar och min tunga drev honom nÀstan över grÀnsen. Jag blir alldeles het bara jag tÀnker pÄ det. KÀra dagbok, jag lovar att du alltid ska bli den första att fÄ veta alla mina hemligheter. Den hÀr ger en riktigt vÄta drömmar. En smygtittande flickas berÀttelser om henne sjÀlv och hennes kÄta kamrater. UrlÀcker sex med massor av aktörer i otroliga scener. Man hetsas av det snabba tempot och de kÄta kÀnslouttrycken som avspeglas i flickornas söta ansikten. Underbara nÀrbilder!

Format: avi
Duration: 1:53:19
Video: 720x512, AVC (H.264), 1488kbps
Audio: 187kbps




File size: 1.4 GB